Daphne

Foto’s:
1122

Over mij

Ik ga mijn droom verwezenlijken: ik ga op wereldreis! Toen mijn reisplannen bredere vormen aannamen dan 'ik zou zo graag voor langere tijd naar het buitenland willen', besloot ik naar het reisbureau te gaan. In het begin vond ik het toch wel heel spannend om alleen te gaan en had nog wat vragen over veiligheid e.d. Er werd gevraagd naar mijn reiservaringen en toen de travelagent hoorde dat ik in India geweest was, was ze erg kort en bondig: 'als je India overleefd hebt, kun je de hele wereld aan'. Hoppa! Beslissing was snel genomen. Ik vertrek...

Over mijn reis

Off to see the world. Ik reis zes maanden door Z-O Azië, twee maanden door Australië, een maand door Fiji & USA en een maand door Canada. Ik heb alleen het aantal maanden per werelddeel vastliggen. Ik heb een globale planning en route in mijn hoofd, maar vind het fijn dat ik vrij ben hiervan af te kunnen wijken als ik dat wil.

Bezochte landen

Ik heb 31 landen (13%) bezocht:

Australië, België, Bosnië en Herzegovina, Cambodja, Canada, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Fiji, Filipijnen, Frankrijk, Griekenland, India, Indonesië, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Oekraïne, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Spanje, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam.